??????

!!!!!!!!!

youtube!

Jag ska försöka göra min blogg lite roligare. Därför börjar jag här med att lägga upp några youtube-klipp som jag fann stor nostalgi och humor i.

Det första - Lasse Åberg från tiden som programledare för Disney Tajm. Jag insåg att Lasse, måste vara världens torraste programledare. Haha. Och dessutom för ett barnprogram!? Vilket skämt. Fast ja det han säger är ju ganska intressant för en vuxen. Jag älskar hans härliga hockeyfrilla och den extremt fula stickade tröjan.



Härefter måste jag bara klämma ner en sunes julkalender-video. Wow! Vilken världsklass det faktiskt var på den kalendern inser jag nu efteråt. Alla avsnitt finns förstås på youtube, och efter att nu ha sett 2 avsnitt så inser jag att ture sventon inte alls på långa vägar var lika bra som sune. Peter Haber är grymt bra! Här kommer avsnittet om julbordet (del 1):



ska kolla mer på sune nu...

0 kommentarer: